טיפים חמים לימים קרים

טיפים חמים לימים קרים החורף בענף האירועים בישראל מתאפיין בפעילות נמוכה יחסית.
רובנו מעדיפים לחגוג במחצית האביבית והקיצית של השנה וזאת למרות שאירועי החורף זולים משמעותית.

זמן שלו, נינוח ולא לחוץ זה הוא הזמן לבעלי המקצוע להיערך לקיץ. לפני ‘הבום הגדול’ של המסיבות, האירועים מסוגים שונים והריצות מאירוע לאירוע.

עכשיו יש את הזמן לקחת אויר ולהסתכל על העסק קצת מבחוץ.

ריכזנו כמה טיפים קצרים שיעזרו לכם להגיע ערוכים לקיץ

1) בצעו סריקה קפדנית על כל פרט ופרט באתר האינטרנט של העסק.
זה הזמן לעלות תמונות חדשות, לרענן תכנים, לעדכן את ההמלצות וחוות הדעת עליכם.
חשוב לבדוק!
האם כל פרטי העסק ודרכי ההתקשרות מופיעים באופן בולט וברור באתר האינטרנט.

2) רצוי לשלב את אתר האינטרנט של העסק באינדקסים שונים.
ניתן למצוא אינדקסים שונים בחינם ובתשלום סמלי, בהם אפשר לפרסם
פרטים שונים אודות העסק: דרכי ההתקשרות אליכם, תמונות שונות, תכנים ועוד.

3) עכשיו הזמן לבצע סקירת מחירים ולבדוק מה האופציה הטובה ביותר לפרסום העסק.
תחום הפרסום דינאמי ומשתנה, העסקה של שנה שעברה אינה בהכרח העסקה הטובה
עכשיו כדאי לבחון את יעילות וכדאיות הפרסום באמצעי המדיה השונים.

4) פיתחו כרטיס ברשת חברתית הציגו את העסק שלכם ואת הערך המוסף שלו.
הרשתות החברתיות הן הלהיט החם. ניתן להשתמש בהן בתבונה לצרכי העסק,
לשמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאלים, לפרסום מבצעים ועוד.

5) שוטטו בפורומים הקשורים במקצוע שלכם יש עשרות ברחבי הרשת.
תנו טיפים ועצות לזקוקים לעזרה.

6) בקשו חוות דעת על כרטיסי הביקור שלכם – אולי זה הזמן לשדרג אותם.
כרטיס ביקור צריך להיות קצר קולע ומושך את העין.

7) זה הזמן ליצור קשרים עם בעלי מקצוע בעלי קהל יעד זהה לשלכם.
כדאי ליצור שותפויות. במקרה הזה אחד ועוד אחד שווה הרבה יותר משתיים.

8) הצטרפו לקבוצת נטוורקינג.
היום רוב העסקים נעזרים בקבוצות נטוורקינג מסוגים שונים.
המפגשים הם לרוב דו שבועיים, וזו דרך נוספת לקידום העסק ולהרחבת מעגל הממליצים.